fredag 10 februari 2012

Utslagen!

Har precis fått i mig lite mat och nu ligger jag utslagen i soffan. Tog ett bad förut med förhoppning om att det skulle hjälpa lite men jag fick bara en otäck huvudvärk av det. Jag brukar inte ge mig i första taget men nu får jag nog acceptera att jag är förkyld och ta det lite lugnt ett par dagar.

Mitt mål är som sagt att gå ner 20 kg och jag tänker inte ha något måldatum. Har inte bestämt om jag ska lägga ut mina siffror här eller bara skriva hur mycket jag går ner. Tycker nämligen att det är lite skämmigt att siffrorna är så höga.... Får fundera lite på det.

Längtar så mycket till våren nu. Har sprungit en del i vinter, med superbra broddar. Ingen känsla är så skön som efter en bra löparrunda. Vill har vår nu!

Nu får det bli en stor balja te och sen kryper jag ner under filten och stannar där resten av kvällen.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar