söndag 19 februari 2012

Bättre än väntat!

Då var man nyduschad efter träningen. Gick bättre än väntat. Ledaren började med att säga att hon var dunderförkyld och inte skulle göra nåt idag. Men vad fasen! Så säger väl inte en ledare????? Nåväl, som tur är går det att göra sitt egna lilla pass under den timmen det är så jag blev rätt trött ändå. Får väl ge det ett par chanser till innan jag slutar där. Mamma går ju också där så jag får väl följa med och hålla henne sällskap.

Har satt som mål att röra på mig varje dag nästa vecka. Hoppas jag kan hålla det. Målsättningen ser ut så här:
Måndag: Baspass på Friskis
Tisdag: Stavgång med mamma
Onsdag: Bas/Puls på Friskis
Torsdag: Stavgång med mamma
Fredag: Löparrunda
Lördag: Stavgång med mamma
Söndag: Jympa

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar