måndag 13 februari 2012

Nöjd!

Äntligen har jag fått i mig middag!! Dottern var inte alls på humör idag, förkyld och allmänt hängig så jag har mest burit på henne. Någon middag var det inte tal om förrän hon hade somnat. Hoppas hon är piggare imorgon. Till middag gjorde jag en jättegod kycklingwok. Stek kycklingfilé, wokgrönsaker och häll i kokta äggnudlar i pannan. Blanda soja och mango chutney och häll över, supergott!!! Gjorde mycket så det ska räcka till lunch imorgon med. När jag skrev in måltiden på viktklubb blev det inte ens 300 kcal vilket är ännu bättre.

På eftermiddagen idag tog dottern och jag en promenad. Det var jätteskönt och välbehövligt men det känns att jag har en förkylning i kroppen för jag var helt slut när jag kom hem och det är inte likt mig. Det kändes ungefär som om jag hade sprungit ett maraton. Hoppas det vänder nu så jag kan komma igång med träningen igen!

Nu är det dags för en kopp te och lite frukt. Ha en bra kväll alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar