söndag 26 februari 2012

Summering!

Då var det dags att summera veckan! Har nyss kommit hem från träningen och den här veckan har jag uppnått mitt mål! Känner mig så nöjd! Ärligt talat trodde jag inte att jag skulle klara det för en vecka sen men ibland kan jag vara envis =) Tänkte sätta upp ett nytt mål för nästa vecka och det ser ut så här:

Måndag: Baspass på Friskis
Tisdag: Springa
Onsdag: Powerwalk
Torsdag: Aerobics/Alt. Springa
Fredag: Springa
Lördag: Powerwalk
Söndag: Medelpass/Alt. Springa

Hoppas jag klarar den här veckan lika bra! När det gäller maten tycker jag att jag har gjort stora förändringar. Jag äter inga sötsaker i veckorna och jag har lördagen som min "godisdag". Igår var jag knappt sugen på godis och det gör ju inget. 

Nu ska jag fixa en stor balja te och bara slappa i soffan resten av kvällen. Måste ladda inför kommande träningsvecka =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar