onsdag 22 februari 2012

Så nöjd!

Härlig dag idag också! Dagen började med ett besök hos frisören. Idag hade de äntligen tid för mig. Kom på förut att idag är första gången på hela min mammaledighet som jag har ställt väckarklockan. Det får inte bli en ovana =) Vår dotter sover otroligt bra. Vi lägger henne vid 19 och sen sover hon till 9.30 utan ett enda avbrott. Jag vet att vi är bortskämda och att andra har det skitjobbigt men vi njuter så länge det varar. Hur som helst, jag var ju hos frisören. Det var en elev som klippte mig och hon gjorde ett jättebra jobb plus att jag fick 20% rabatt, det tackar man inte nej till!

Nu ikväll har jag varit på Friskis och tränat bas/puls, så skönt! Hittills håller jag min planering. Imorgon är det dags för stavgång med mamma. Hoppas på bra väder bara. Men det finns ju inga dåliga väder eller hur var det nu?

Imorgon ska hela familjen till Ikea och shoppa lite till dottern. Hon ska bl.a. få ett bord och två små stolar där hon kan sitta och pyssla. Idag bokade jag och min svägerska en runda till Ullared. Om en månad bär det iväg. Ska bli så kul!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar