måndag 20 februari 2012

Inte alltid som man tänkt...

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Planen var att träna bas på Friskis idag men så blev inte fallet. Hann helt enkelt inte. Åkte till den lilla staden för att klippa mig men min vanliga frisör hade inte tid idag då de var ont om personal. Jag gick vidare till nästa och tog en nummerlapp. Bara två nummer kvar när jag satte mig och väntade. Efter en timme var det fortfarande två nummer kvar och då gav jag upp och åkte hem igen, oklippt... Fy vad trist! Klockan hade blivit så mycket så baspasset kunde jag bara drömma om... Istället fick det bli en löparrunda så jag har tränat i alla fall. Så skönt att springa men hela samhället hörde nog att jag var ute. Har broddar på löparskorna och underlaget var asfalt/is så det lät så himla mycket när jag kom springande. Men men skönt var det i alla fall! Imorgon blir det till att ut och gå med mamsen. Dottern får följa med i vagnen, lite extra tungt att dra på =)

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar