måndag 13 februari 2012

Måndag...

Måndag idag och en härligt solig dag! Väntar på att dottern ska vakna så vi kan gå på en promenad i det fina vädret. Förkylningen är bättre idag och det känns skönt men jag tänker ändå vänta ett par dagar med träning för att vara på den säkra sidan. Vill inte riskera att bli sjuk igen.

Idag var det dags för vägning och precis som jag misstänkte hade jag inte gått ner någonting men heller inte gått upp. Stod kvar på exakt samma vikt som för en vecka sen. Jag har ju inte varit så noga med maten nu när jag har varit sjuk utan ätit det jag har orkat och kunnat så jag får väl vara nöjd ändå att jag inte har gått upp. Nu är det dags för nya tag den här veckan för nästa måndag ska det visa minus i alla fall!!!

Får se vad jag ska hitta på till middag idag. Sambon jobbar dygn så jag får komma på nåt själv. Tyvärr kan jag inte äta vad som helst då jag har ett bråck på magmunnen samt IBS. Väldigt jobbigt i perioder men man lär sig leva med det. Det jobbigaste är att må konstant illa... Det kan knäcka vem som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar