lördag 25 februari 2012

Lördag!

Då var lördagen snart till ända. Har kollat på Mello, kan inte annat än att småle åt att Charlotte inte gick vidare. Hon har snackat upp sin låt hela veckan och sen blev det platt fall. Lite kul tycker jag =)

Idag har jag hunnit med en hel del. Jag och dottern har varit hos mina föräldrar nästan hela dagen. Har äntligen tvättat bilen, det behövdes kan jag säga. Sen var mamma och jag ute på powerwalk i en timme, så himla skönt i solen. Passade på att fika lite också =) På lördagar får jag ju äta vad jag vill men jag har inte varit särskilt sugen på godis idag så det har bara blivit några bitar. Känns skönt att man kanske börjar ta sig ur sitt sockerberoende. Känner hur suget avtar för varje dag, nice!

Funderade på det här med träning. Har ju verkligen kommit igång ordentligt nu och inte blivit störd av sjukdomar eller skador. Det är verkligen ett gift. Jag är sugen på att träna hela tiden, verkligen HELA tiden! Det är inte riktigt likt mig men jag gillar det. Det svåra är att träna med måtta så man inte blir skadad eller tröttnar på det. Den här gången ska jag absolut träna med måtta! Imorgon är det dags för jympa här i samhället igen. Som vanligt tänker jag göra det bästa av det, bättre än att inte röra på sig alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar