torsdag 16 februari 2012

Äntligen igång igen!

Idag är jag riktigt nöjd med mig själv! Har nämligen kommit igång med träningen igen och det känns underbart! Sprang en runda och det var så skönt även om det snöade och blåste nordanvind. Nu hoppas jag verkligen att det är slut med förkylningar och att jag får träna på i lugn och ro. Varenda gång jag har kommit igång med träningen blir jag förkyld och det är så irriterande men nu får det vara ändring på det =)

Åt riktigt god middag idag. Tänkte dela med mig av receptet här!

Tzatzikitorsk   4 port
400 g torskfilé
2 morötter
1 vitlöksklyfta
2 dl creme fraiche
salt och peppar

Riv morötterna på den fina sidan på rivjärnet och krama ur så mycket vatten som möjligt. Stek morötterna mjuka och pressa i vitlöksklyftan. Stek en stund och blanda med creme fraiche. Lägg torsken i en ugnsform och bred över röran. In i ugnen 200 grader 20-25 minuter. Servera med potatismos!

Såååå gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar