fredag 10 februari 2012

Ödets ironi???

En dans med svåra steg... Ja precis så känns resan jag har påbörjat. Målet är att gå ner 20 kg och det har jag tänkt klara. Jag har inte satt något måldatum utan det får ta den tid det tar. Visst kommer det bli både toppar och dalar under resans gång men jag ska verkligen klara det här. Hoppas ni är många där ute som stöttar mig! 

För att komma igång lite extra och för att verkligen ha koll på vad jag äter så har jag gått med i Viktklubb också. Det kan jag verkligen rekommendera om ni ska gå ner i vikt. En perfekt sida där man ser precis hur många kalorier man har ätit och förbrukat.

Som inläggets rubrik antyder så måste detta vara ödets ironi. Jag har nämligen blivit dödligt förkyld och orkar i princip ingenting just nu. Jag har nog lyckats nysa ca 300 gånger idag och näsan rinner konstant. Bihålorna spränger men men... Det kunde varit värre =)

Nej nu vaknade dottern, dags att leka lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar