lördag 18 februari 2012

Ja vad ska man säga?

Mello.... Artisterna är verkligen ömsom vin ömsom vatten. Undrar var de hittar alla som är med egentligen. Sitter här och väntar på Ranelids låt, ska bli spännande att se vad han hittar på. Känns som fel forum för honom men man vet aldrig vad han bjuder på.

Dagen har varit ganska lugn. Sambon jobbar så det har bara varit jag och dottern hela dagen. Hennes mormor var här och hälsade på en stund. Skönt med lite avlastning då hon är väldigt intensiv just nu. Hon ska vara överallt hela tiden och det är knappt man hänger med i svängarna =)

Imorgon blir det träning igen. Det är jympa en gång i veckan i det lilla samhället där jag bor och eftersom jag bor granne med sporthallen vore det en synd att hoppa över. Tyvärr är passet riktigt dåligt. Ledaren har nog tagit låtar hon gillar och sen struntat i om de passar till rörelserna hon gör. Absolut NOLL taktkänsla och heller ingen ork. Det första hon säger innan varje pass är att hon kommer fuska för hon orkar inte. Tur att man kan göra lite som man vill. Jag gör mitt egna pass av det så lite trött blir jag i alla fall. Är man van vid Friskis så har man lite krav på passen man går på.

Nu ska jag inte klaga mer utan kolla vidare på Mello. Ha en bra kväll allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar