torsdag 23 februari 2012

Heldag i stan!

Fy vad trött jag är ikväll! Har haft en heldag i stan. Bauhaus, Ikea, City Gross mm har avverkats och det tar på krafterna vill jag lova. Som om inte det var nog blev det en powerwalk med mamma nu ikväll, väldigt skönt och välbehövligt att rensa hjärnan lite. Att vara i stan tar på krafterna så det är tur att vi inte är där så ofta =) 

Jag är så nöjd att jag har följt mitt träningsschema den här veckan. Nu har jag verkligen gett mig f-n på att jag ska fixa det här. Har inte heller ätit något godis/chips eller druckit läsk på hela veckan. Jag är stolt över mig själv!!!! Imorgon ska det bli en löparrunda är det tänkt. Nu är äntligen vägarna fria från snö så jag kan lägga undan broddarna. Skönt att våren närmar sig!

Nu blir det Lyxfällan och sen Biggest Loser! Trevlig torsdagkväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar