fredag 17 februari 2012

Fredagsmys!

Fredag kväll och middagen är intagen. Nu blir det soffhäng resten av kvällen. Till middag idag blev det fläskfilé, hasselbackspotatis och en fantastisk sås, balsamicosås! Den är farligt god så vi har den inte så ofta =)
Är riktigt nöjd med min dag, har motionerat och ätit bra. Antecknar ju allt på www.viktklubb.se och där hade jag många kalorier kvar inför middagen ikväll. Därför kunde jag med gott samvete unna mig lite god sås också. Har faktiskt en hel del kalorier kvar ännu så det blir nog lite popcorn snart också. Imorgon är det lördag och det innebär att jag får äta det jag känner för. Det gör resten av veckan lättare när jag vet att jag har en dag i veckan då jag får äta det jag vill.

Hoppas ni har en bra fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar