söndag 29 juli 2012

Nya mål!

Herregud säger jag bara! Det är inte klokt vad veckorna går snabbt!!! Nu är jag bara föräldraledig i två veckor till sen börjar allvaret både för mig och dottern. Jag har liksom varit hemma i två hela år, fy vilken ångest jag kommer ha söndagen innan det är dags. Börjar redan känna lite ångest faktiskt. På nåt sätt vill jag inte att hon ska bli stor så fort, man hänger liksom inte med riktigt. Men men det är bara att inse att det är dags för henne att ta steget in i dagisvärlden nu...

Ikväll har jag satt upp lite mål inför veckan som kommer. Vi kommer vara iväg på semester i några dagar så jag vet inte hur mycket jag kan träna då. Målet är i alla fall att röra på mig 10 km, det är inte mycket men jag får vara realist också. Ett annat mål jag satt upp är att verkligen se till att min "ego-kväll" blir av. Jag har inte tagit mig den tiden den här veckan men nästa vecka är det dags att bli ego =)

Har ni satt upp några mål???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar