onsdag 25 juli 2012

Tacksam!

Ville bara skriva att jag är så otroligt tacksam för alla fina vänner jag har runt mig. Ni är de bästa vännerna man kan ha <3 Har även världens bästa familj som ställer upp i alla lägen. Jag kan inte ha det bättre än vad jag har det just nu. Jag njuter av livet och lever till fullo. Det är bara en sak jag vill ändra på och det är att jag vill ut på fler äventyr! Tyvärr är inte min sambo av samma åsikt utan stannar helst hemma men jag vill hitta på saker. Ibland vore det skönt att få åka iväg och vara barnfria och inte behöva tänka på dottern. Man behöver vårda kärleken också på tu man hand. Jag har flera gånger tänkt tanken på att överraska honom med en resa men jag vet att han inte skulle uppskatta det. Jag är inte ens säker på att han skulle följa med... Jag får helt enkelt ta med mig vännerna på äventyr! Som en viss herr Winnerbäck sjunger: "Ska jag dö ska jag ha levt, och inte hukat mig för världen!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar