måndag 23 juli 2012

Dagen D!

Så kom dagen när det var dags för mig att ta tag i mitt liv. Hittills går det bra men jag har ju inte varit uppe så många timmar än hehe =) Vi får väl se när den kritiska punkten kommer ikväll. Tv brukar ju vara lika med godisätande. Jag tänker dock förbereda med lite bär så jag har nåt att äta på.

Imorgon blir det en liten utflykt med familjen och med bror och hans familj. Vi ska besöka Barnens gård, ett ställe där vi inte varit förut. Ska bli kul att komma iväg lite. Tydligen ska det finnas massor att göra där för barnen och det passar ju perfekt eftersom varken dottern eller hennes kusin är särskilt bra på att vara stilla =)

Funderar på vilken typ av träning jag ska ta idag. Är sugen på en joggingtur så det får det nog bli framåt kvällen när det är lite svalare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar