måndag 2 juli 2012

Hemlighet!

Idag smids det planer här i huset vill jag lova =) Jag och min svägerska håller på att planera mammas födelsedagspresent. Vi kommer ta med henne på spa, det ska bli så himla skönt. Jag bara längtar efter massagen!!! Hon fyller år nu i veckan så det blir spännande att se hennes min när hon öppnar paketet.

Måndag idag och det innebär vägning. De två senaste veckorna har jag gått upp i vikt och jag vet precis varför. Det har varit så mycket oro med familjemedlemmen som varit sjuk och när jag är orolig äter jag tyvärr. Det har resulterat i några hektos viktökning för min del. Den här veckan är det dags att ta tag i den biten igen. Känner mig faktiskt lite peppad inför det, det var längesen jag gjorde det =)

Har suttit och gjort upp lite delmål under eftermiddagen nu. Jag behöver en och annan morot för att lyckas gå ner i vikt. Dessutom kämpar jag mer när jag vet att jag får unna mig saker när jag lyckas.

Dags att ta tag i middagen nu, blir spaghetti och köttfärssås här idag, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar