lördag 21 juli 2012

Härliga helg!

Slapp lördag är väl bara förnamnet på den här dagen. Vi gör så lite som möjligt på så lång tid som möjligt =) Vädret är på vår sida för en gångs skull så vi är ute och njuter av sommaren. Eventuellt blir det en tur till blåbärsskogen senare i eftermiddag. Dottern och jag var och plockade 4 liter igår men blåbär kan man aldrig få nog av! Dottern brukar aldrig vara stilla men i skogen är det ingen fara att ha henne med. Hon slår sig ner bland blåbären och sitter där och äter tills jag är färdig. Hon måste ha fått i sig flera deciliter igår.

Vet att jag har sagt det förut men på måndag börjar det nya livet. Jag är så trött på att jag inte har någon karaktär. Ibland känns det helt hopplöst. Jag klarar inte ens ta hand om min egen kropp utan proppar i mig massa onyttigt som jag inte borde. Vet inte riktigt hur jag ska göra för att lyckas. Jag vill ju inget hellre än gå ner i vikt och då borde det ju inte vara så svårt eller hur? Men hur det än är så slutar det alltid med att jag är tillbaka i gamla vanor. Inte ok!!! Får helt enkelt sätta mig och skriva ner punkt för punkt hur jag vill ha det och hur jag ska gå tillväga. Om alla andra klarar av det borde ju jag också göra det. Just nu behöver jag allt stöd av er som jag kan få.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar