lördag 7 juli 2012

I eftermiddag händer det!

Oj vad det var längesen jag skrev. Det har varit fullt upp i veckan och det kommer vara lika fullt upp dagarna som kommer. Nu har dotterns farmor och farfar varit här på besök några dagar, lika mys som vanligt. Älskar att ha besök! Igår åkte de hem och idag är det dags för oss att överraska mamma. Hon har absolut ingen aning om det och pappa har fullt upp med att hålla henne hemma vid den tiden vi ska komma. Ska bli så kul att se hennes min när vi kommer allihop. Hon ska ju få en eftermiddag på spa tillsammans med mig och min svägerska. Ska bli otroligt skönt att få massage och bara koppla av. På måndag blir jag dessutom hemma själv i några dagar. Sambon och dottern ska åka till farmor och farfar och hälsa på i några dagar. Jag har redan gråtit 4 gånger sen vi bestämde att de ska åka själva. Har inte varit ifrån henne en enda dag sen hon föddes för mer än 1,5 år sen så det är verkligen på tiden men ojojoj vad det gör ont i hjärtat. Och då har hon inte ens åkt än. Det ska faktiskt bli skönt att få vara för sig själv i några dagar. Jag känner att jag behöver det. Jag ska använda tiden till att sätta mig in i nya jobbet. Det är omöjligt när hon är hemma och stökar runt. Åh nu börjar jag nästan gråta igen. Fy fan vad jobbigt det kommer bli att säga hej då till dom =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar