söndag 1 juli 2012

Mål inför veckan!

Har klurat hela eftermiddagen på vilka mål jag ska ha nästa vecka. Har bestämt mig för att börja med träningen. Målet blir att röra på mig 10 km. Vet att det låter lite men jag börjar i lugn takt med tanke på att det har varit lite mycket nu ett tag. När det gäller maten så är målet att äta sundare än jag har gjort. Det kan inte vara svårt =) Det ska bli skönt att ta tag i livet igen nu efter all cirkus. Idag slog det mig att jag inte ska vara mammaledig så länge till. Både roligt och läskigt att börja jobba. Kommer oroa mig som fasen i början när hon ska vara på förskolan men jag vet att det kommer gå bra. Jag har ju jobbat på förskola i 7 år så jag har sett alla typer av föräldrar och jag vet vilken typ jag inte vill vara om jag säger så... Hur som helst ska det bli skönt att få en riktig inkomst igen så man kan börja unna sig saker. Sen är det bara att hoppas att det inte dröjer alltför länge innan det är ett syskon på gång. Jag har ju mitt viktmål som jag ska fixa innan jag ens får tänka tanken att bli gravid igen så jag har en del att jobba med. Vill man så kan man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar