söndag 5 augusti 2012

Less!

Jag blir bara så less på mig själv. Just nu har jag NOLL karaktär när det gäller onyttigheter. Jag lyckas helt enkelt inte vara duktig när det är semestertider. Vilken tur att det snart är jobb som gäller här igen. Imorgon börjar sista veckan som mammaledig, känns både skönt och sorgligt. Nu måste jag ta tag i mitt liv igen. Den här veckan har jag i alla fall varit duktig med promenader så jag har lätt uppnått mitt mål om 10 km. Veckan som kommer fortsätter jag med målet 10 km men jag ska försöka få till fler joggingrundor. Sen är det även SKÄRPNING med maten för min del. Ska säga till min sambo vad som gäller sen får han vara tuff mot mig och sätta stopp för eventuella onyttigheter. Tror han gör det med glädje =)

Har ni några mål med veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar