fredag 29 juni 2012

Trist!

Önskar att detta skulle bli ett positivt inlägg men det blir det tyvärr inte. Veckan har väl inte blivit som jag har önskat. Glöm det där målet jag hade med träningen, jag har inte tränat en enda gång. Det har varit mycket med sjukdom hos en familjemedlem, tyvärr har det tagit mycket både på kropp och psyke så jag har inte orkat med något annat. Hoppas att sjukdomen vänder snart så man slipper grubbla på det. jobbigt att se en närstående sjuk bara. Jag kommer inte lägga upp nåt nytt träningsmål för nästa veckan utan tiden får utvisa när jag har ork och lust att träna igen.

Håller på att förbereda ett födelsedagskalas till imorgon. Ingen i familjen är väl så sugen på kalas men vi behöver lite annat att tänka på nu så jag har bestämt att vi kör ändå.

Hoppas ni får en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar