söndag 10 juni 2012

Misslyckad!

Precis så känner jag mig idag!!! Jag kommer aldrig lyckas gå ner i vikt. En riktig skitdag har jag... Till råga på allt elände har jag dessutom ätit ganska onyttigt hela helgen, fy på mig! Just nu vet jag verkligen inte hur jag ska gå till väga för att förlora de där jobbiga kilona. Det känns som om jag har provat allt. Egentligen är det jäkligt enkelt. Förbränn mer än du stoppar i dig. Men i praktiken klarar jag inte av det, jag har inte den disciplinen som krävs tydligen. Jag behöver verkligen all hjälp jag kan få. Funderar på att gå med i Viktklubb igen. Där finns bra folk som stöttar när det går tungt och om jag ger mig fan på det så går jag ner i vikt också med den metoden. Hade ju verkligen hoppats på LCHF men min mage klarade inte av det tyvärr.

Hjälp mig, vad ska jag göra!!! Skulle behöva en personlig kost- och träningsrådgivare!

2 kommentarer:

  1. Tråkigt att du känner dig misslyckad =( jag har gått upp och ner i vikt många gånger "jojobantat" eller sanningen är väll att jag gick upp mer i vikt än vad jag gick ner. för tre år sedan blev jag sjuk, då tappade jag 30kg på ett år och blev normalviktig igen. är fortfarande normalviktig men om jag får välja mellan tjock och frisk eller smal och sjuk då väljer jag tjock och frisk =) dock är jag både frisk och smal nu =) kämpa på! några tips för motivationen: sätt upp en bild på dig när du e smal på kylskåpet.
    Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. Tack för peppen! Det behövs kan jag säga även om det känns mycket bättre idag!

    SvaraRadera