torsdag 7 juni 2012

EM är nära nu...

Plötsligt slog det mig! Imorgon börjar EM!!!! Wihoooo säger vi då! Kommer sitta som klistrad vid tv:n så många matcher jag bara kan. Tur att sambon är lika fotbollsgalen som jag. På måndag är det dags för Sverige att spela sin första match. Fy vad nervöst det kommer vara.

Nu är det lugnt och skönt i huset. Dottern har precis somnat och sambon är på väg hem från jobbet. Jag sitter och njuter av en kopp kaffe och försöker hitta något bra att titta på. Inte helt lätt på sommaren...

Imorgon blir det nog en löparrunda igen. Det är så skönt att springa och få rensa huvudet lite. Har funderat på det där med utmaning. Ni var dåliga på att ge mig förslag så jag funderade lite själv istället. Försöker övertala min bror att vi ska anmäla oss till något lopp. Det är ju lite roligare när man har nåt att träna inför. Visserligen har jag inte en chans att hänga med honom men det är ju alltid kul att vara två. Mina tider är så långt ifrån honom som det bara går men jag kämpar på. Jag utmanar min själv hela tiden och jag vet att jag kan förbättra mitt resultat om jag bara får vara hel och frisk. Imorgon tänker jag göra ett försök i alla fall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar