måndag 11 juni 2012

Tillbaka!

Jaha då var man tillbaka på Viktklubb. Känns bra faktiskt att ha tagit det beslutet. Jag hoppas att det ska vara väl investerade pengar, det är ju helt upp till mig att se till att det blir så. Hoppas att några av medlemmarna jag hade kontakt med innan är kvar där. Dom var så himla bra på att pusha och stötta, guld värt!

Jag har nåt kul jag måste berätta! Imorgon ska jag på anställningsintervju igen!!!! Är så himla glad. Rektorn på den skolan ringde igår och vill träffa mig imorgon. Jag ser verkligen fram emot det. Hoppas att det går bra nu bara. Ni håller tummarna för mig va? Tänk vad skönt om allt skulle lösa sig. Min nuvarande chef har jag inget till övers för. Hon skulle ringt mig för två veckor sen och berätta om min nya tjänst men hon har fortfarande inte ringt. Dåligt!!!! Jag tänker inte ringa henne för jag hoppas ju så klart på det här andra jobbet istället. Men jag kan ju säga som så att jag är inte direkt motiverad att gå tillbaka till mitt gamla jobb, särskilt inte när chefen agerar som hon gör. Man känner sig inte välkommen tillbaka direkt.

Kan inte bestämma om jag ska ta en löparrunda idag igen. Sprang ju igår och borde egentligen vila till imorgon men imorgon är det så mycket på agendan så jag vet inte om det hinns med. Får se framåt eftermiddagen vad kroppen säger.

Nu blir det ut i solen en stund medan dottern sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar