onsdag 13 juni 2012

Busy busy!

Tyvärr hann jag inte skriva nåt igår, hade fullt upp hela dagen. Igår eftermiddag var jag ju på anställningsintervju. Kändes som att det gick bra så vi får se vad som händer. Fick en väldigt bra känsla för skolan och personalen där så jag kan absolut tänka mig att jobba där. Jag skulle få svar den här veckan så nu sitter jag som på nålar och hoppar högt varje gång telefonen ringer. Vill ju så gärna! Tycker det är så lurigt det där när man får en bra känsla och tycker att det har gått bra men att det i slutändan blir ett nej. Förra intervjun jag var på lät ju allt så positivt och jag hade verkligen en bra känsla. Som ni vet blev det ju ett nej så man får inte låta sig luras av känslan.

Idag har vi fortsatt bygga på vår altan. Nu är det snart klar!!!! Åh vad skönt det ska bli att sitta där på sommarkvällarna och bara njuta. Vi är så nöjda och det blir så bra på alla sätt. Tack pappa och svärfar för hjälpen!

Ikväll blir det spännande matcher i EM. Hoppas att det går bra för Danmark. På fredag är det ju dags för Sverige igen, nervöst är bara förnamnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar