fredag 1 juni 2012

Regnet det bara öser ner...

Som rubriken säger är det inte direkt solsken här idag. Det fullkomligt öser ner regn. Just nu känns det väldigt mysigt att sitta i soffan med en filt. Får bli en kopp te sen också sen är kvällen fulländad. Funderar lite på vad jag ska äta till kvällsmat idag och jag tror det blir lite plockmat. Lite ägg, salami, brieost och kanske ska jag lyxa till det med ett finn crisp. Måste erkänna att jag har syndat lite idag. Tog en osötad chokladboll till fikat idag och det var sååå gott. Det är andra gången på en månad som jag syndar lite så jag tyckte det var tillåtet idag. Tycker inte ni att jag var värd det?

Imorgon kommer svärmor och svärfar, ska bli mysigt. Vi håller på att bygga en altan och då behövs lite extra hjälp. Det ska bli så skönt när den är klar och man kan sitta ute i kvällssol och bara njuta av sommaren. Fast då hoppas vi givetvis på lite bättre väder. Men jag har hört att det kommer när altanen är klar =)

Hoppas ni har en bra kväll och att helgen blir bra!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar