tisdag 26 juni 2012

Snabba ryck!

Idag fick jag mail från bubblebox.se och de har redan skickat mitt paket! JA! Gjorde beställningen igår eftermiddag så här går det undan vill jag lova. Nu väntar jag med spänning på innehållet. Hoppas att det kommer redan imorgon. Vill ha!

Idag städas det i vårt lilla hem. Sambon jobbar men jag gör så gott jag kan med dotterns hjälp. Eller hjälp och hjälp. Jag plockar undan och hon plockar fram det igen =) Till helgen blir det lite kalas här för att fira min och sambons födelsedagar. Det blir en hel del folk så det blir kul!

Ska verkligen försöka ta mig ut och röra på mig idag. Kroppen skriker nej men huvudet skriker ja. Jobbigt det där. Hur som helst blir det ingen löprunda eftersom sambon inte är hemma och kan ta hand om dottern men det får väl bli en promenad istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar