måndag 18 juni 2012

Sömnlöshet...

Trött är bara förnamnet idag... Har inte sovit många timmar i natt. Precis när jag släckt lampan igår kväll började dottern skrika i sömnen. Drömde väl mardrömmar. Så höll det på ett tag men till slut kom hon till ro och kunde fortsätta sova. Jag somnade också och vaknade efter ett par timmar och var helt säker på att det var morgon. Kände mig utvilad på nåt konstigt sätt. Somnade i alla fall om men har vaknat säkert 15 gånger på några timmar. Irriterande!!!! Tror att det har med jobbet att göra. Jag har nog lite svårt att fatta att jag verkligen fick det. Ringde och sa upp mig idag och det var en skön känsla samtidigt som det var lite läskigt. Har aldrig gjort nåt sånt innan. Chefen blev lite besviken och tyckte att det var synd men samtidigt förstod hon mig eftersom jag inte vill tillbaka till just det jobbet.

Jag har märkt att den här bloggen handlar om allt annat än min viktminskning. Det var ju inte det som var meningen men hur som helst så går jag ner sakta med säkert. Har ju varit med i viktklubb en vecka nu och gått ner några hekto. Ärligt talat har jag inte gjort så mycket för att verkligen gå ner i vikt men det funkade visst ändå. Ska försöka träna lite den här veckan om förkylningen blir bättre. Jag vägrar träna när jag har ont i halsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar