onsdag 20 juni 2012

Midsommar!

Åh vad jag längtar efter midsommar nu. Ska bli så mysigt hela helgen. På fredag firar vi med min bror och hans familj och ett annat par. Vi har som tradition att träffas redan på förmiddagen och sen hålla på så länge vi orkar. Det är även obligatoriskt med övernattning men i år sover vi på två olika ställen. Det går lika bra det. På lördag sen kommer en av mina bästa kompisar hit med sina barn och ska fira en traditionsenlig midsommar. Jag längtar så jag håller på att dö!!! Har suttit hela eftermiddagen och skrivit inköpslistor till imorgon då allt ska handlas. Får nog ställa klockan så jag är på affären innan alla andra har slutat jobba. Hatar att trängas!

Ikväll tänkte jag och sambon grilla lite när dottern har somnat. Det är så skönt att äta middag i lugn och ro ibland. Idag är det fint väder så då passar det ju utmärkt att äta på vår nya altan. Jag är sååå nöjd med den =)

Vad ska ni hitta på vid midsommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar