söndag 17 juni 2012

Som ett brev på posten...

SUCK! Känner att jag börjar få ont i halsen. Har känt mig trött och hängig de senaste dagarna och det var väl bara en förkylning som fattades... Så trist men inte mycket att göra nåt åt. Bara att hoppas att dottern klarar sig. Sambon klagar också på halsont så han åker väl också på det.

Måndag imorgon och då hoppas jag verkligen att jag hör nåt från den där intervjun jag var på. Börjar känna att det är mitt sista hopp för att slippa gå tillbaka till mitt gamla jobb. Visst, jag har hela sommaren på mig att hitta något annat men det finns inte så många lärartjänster kvar ute nu så då får det väl bli inom nåt annat yrke i så fall. Frågan är bara vad??? Har börjat tvivla på att jag ska få det jag har sökt nu. Vet inte varför men det är en känsla jag har. Försöker att inte hoppas för mycket för jag vill inte bli besviken men man kan ändå inte låta bli. Det är ju trots allt ett jobb jag vill ha. Jaja jag måste sluta spekulera i detta nu, jag kan inte göra nåt åt det idag ändå.

Satt och letade lite nya sommarkläder förut. Har svårt att bestämma mig för vad jag vill ha bara. Behöver lite nya linnen och toppar, kanske ett par klänningar också. Hittade inte så mycket på nätet så jag får väl ta en runda till storstan =)Måste bara se till att sambon har dottern så jag får en heldag själv. Älskar att gå på stan själv!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar