torsdag 7 juni 2012

Ont det gör ont!

Ojojoj vad trött och seg jag är i kroppen nu. Har varit ute och röjt i trädgården hela förmiddagen, körde bl.a. motorsåg i en timme. Det känns i ryggen nu vill jag lova. Undrar hur det kommer kännas imorgon. Kan i alla fall tala om att det blev riktigt fint där ute nu, himla nöjd är jag!

Nu har jag fått svar från det där jobbet jag sökte. Tyvärr fick jag det inte =( Jag hade verkligen hoppats på det men sånt är livet. Har några andra ansökningar inne som är sista dagen idag så jag hoppas att jag hör nåt där istället. Jag MÅSTE hitta ett nytt jobb nu innan sommaren börjar på allvar. Vill ju verkligen inte tillbaka till mitt gamla jobb. Håll tummarna för mig kära läsare!

Har ni något förslag på snabb och enkel middag som vi kan ha idag? Jag har verkligen ingen fantasi alls!!! Får nog göra det enkelt för mig och köra pasta och någon pastasås. Det vet jag att dottern älskar.

Vad hittar ni på idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar