torsdag 31 maj 2012

Torsdag 31/5-12!

Torsdag idag och den här veckan har gått lika fort som alla andra. Är lite nervös idag. Vill så gärna ha svar om jobbet jag sökt. Försöker intala mig att jag inte ska få det och jag vill inte ha för stora förhoppningar. Det är verkligen ett drömjobb och jag kommer antagligen inte få det men drömma måste man. Jag kommer bli så besviken om jag inte får det. Har dessutom sökt 5 jobb till men ansökningstiden har inte gått ut än. Hoppas få komma på någon intervju i alla fall. Idag fick jag reda på vad det är för tjänst som väntar mig till hösten och den är jag inte ett dugg sugen på. Tjänsten är på fritids och jag vill INTE jobba på fritids. Är så trött på tidiga morgnar och sena kvällar, just därför vill jag jobba som lärare igen. Det kommer dessutom strula till det väldigt till hösten när dottern börjar på dagis eftersom min sambo jobbar dygnspass ibland. Då kommer jag inte kunna jobba sent eftersom jag måste hämta henne på dagis. Jaja det är mycket som ska lösas och jag kan inte ta några beslut innan jag vet hur det blir med alla tjänster jag har sökt. Hoppas verkligen att jag får napp någon annanstans. Håll tummarna för mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar