måndag 7 maj 2012

Nya utmaningar!

Idag börjar ett nytt kapitel av mitt liv, nämligen att äta enligt LCHF. Har ingen aning om det passar mig men det är värt ett försök. Har läst så mycket om att människor blir friska från sin IBS när de äter LCHF. Jag har för tillfället mycket besvär av detta och tänker att det är värt att prova. En frisk mage är ju det jag önskar mest av allt. Hoppas verkligen att det ska fungera! Satt och läste lite om LCHF och tänk vilken lyx att få äta brie till mellis =) Gjorde ett jättegott knäcke igår och just nu står ett bröd i ugnen som ser väldigt gott ut. Till middag blir det tonfisk- och broccoligratäng. Till dottern kokar jag lite pasta vid sidan om så hon får i sig det hon behöver.

Är det några av mina läsare som är LCHF:are????? Skriv gärna och berätta i så fall för jag vill ha så mycket kunskap som möjligt. Era erfarenheter är guld värda!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar