fredag 18 maj 2012

Aja baja!

Idag har jag fuskat! Vi har firat namnsdag idag och jag norpade en chokladmuffin. Tyvärr smakade det inte ens gott. Eller tyvärr, det är ju egentligen jättebra för då kommer jag låta bli även i fortsättningen. Fuskade lite till middagen ikväll också. Vi åt tacos och jag tog faktiskt lite majskorn. Inte så många men man kan ju faktiskt inte äta tacos utan majs!

Måste bara berätta en sak. Det är inte klokt hur mycket bättre min mage är sedan jag började med LCHF. Det är knappt att jag behöver äta min medicin längre och det trodde jag aldrig skulle hända. Så här bra har inte min mage mått sedan jag blev sjuk för många år sedan.

Imorgon ska jag på dejt med bästa vännen. Hoppas inte det blir för mycket gott till fikat =) Har saknat henne så, vi har inte träffats på allför lång tid men imorgon är det äntligen dags!

Vad ska ni hitta på i helgen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar