söndag 27 maj 2012

Mors dag!

Hipp hipp hurra för mig idag! Och alla andra mammor också för den delen. Hoppas alla har en mysig dag med sina nära och kära. Om ett par timmar ska vi till mina föräldrar och grilla och ha lite söndagsmys. Min bror och hans familj kommer också, himla kul att alla träffas! Dagen idag har hittills varit lugn. Har varit ute hela förmiddagen och lekt. Har dock hunnit med lite tvätt också, perfekt torkväder!

Igår var det ESC och tänk att hon vann! Hon är helt grym tycker jag, jag fullkomligt älskar låten. Så ett stort grattis till Loreen. Jag firade segern med en ruta mörk choklad. Igår var jag så himla godissugen hela dagen. Har inte varit det sedan jag började med LCHF men igår slog det till. Jag stod dock emot hela dagen men kunde som sagt inte låta bli en ruta mörk choklad på kvällen. Det smakade inte så gott som jag ville men det stillade det värsta suget i alla fall. Helt otroligt egentligen hur snabbt sötsuget kan försvinna och socker helt plötsligt smakar illa. Jag trodde aldrig att det skulle funka på mig som har varit en stor sockergris men det gör det faktiskt.

Nu är det dags att sätta sig en stund i solstolen. Dottern sover så det gäller att passa på när man kan få lite lugn och ro =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar