fredag 11 maj 2012

Fredag!

Så var det helg igen! Den här veckan har gått supersnabbt! Imorgon får vi besök av dotterns farmor och farfar och som det ser ut nu följer även en av kusinerna med. Ska bli mysigt. De bor en bit härifrån så vi träffas inte så ofta tyvärr.

Håller på att förbereda middagen nu. Idag blir det ugnsrostade grönsaker och kycklingfilé. Till det blir det tzatziki. Jag fullkomligt älskar LCHF!!!! Så mycket god mat och man kan frossa i det som egentligen är "förbjudet" såsom brieost, majonnäs osv... Hur underbart som helst =) Ställde mig på vågen idag och sen i måndags har jag gått ner 1,7 kg. Vet att man brukar gå ner en hel del första veckan men det ger absolut mersmak. Det här kommer jag inte sluta med i första taget.

Det skulle vara så kul att höra era erfarenheter om LCHF. Någon av alla mina läsare måste ju ha testat åtminstone. Kom igen nu och skriv en kommentar! Som jag skrev tidigare vill jag ha så mycket erfarenheter och kunskap som jag bara kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar