tisdag 29 maj 2012

NÖJD!

Har precis slagit mig ner i soffan och jag tänker inte flytta mig härifrån förrän det är läggdags =) Är nöjd med min prestation idag. Har varit ute och sprungit. Sprang 4 km på 29 minuter. Inte någon höjdartid men för att vara mig är det godkänt. Planen är ju självklart att förbättra den tiden inom en snar framtid. Heja mig! Till middag blev det kycklingsallad med haloumiost, hur gott som helst! Finns lite kvar till lunch imorgon som tur är!

Idag har jag funderat över det här med att jag inte går ner något i vikt. Jag har läst på olika forum och vissa säger att man går ner massor i början medan vissa går ner mycket första veckan för att sen stå still ungefär en månad. Det är ju precis som jag har det. Jag får helt enkelt hålla ut ett tag till och försöka bli lite striktare. Måste ju ge det en chans för jag behöver gå ner i vikt.

Nu är det dags för en kopp kaffe för min del! Hoppas ni har en bra kväll!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar