onsdag 23 maj 2012

Äntligen!

Åh vilken underbar dag! Idag har jag äntligen träffat min goa vän som jag inte har träffat på 10 år. Helt otroligt vad jag har saknat henne. Det var precis som om vi träffades igår, men jag antar att det är så när man känner varandra bra. Jag är så himla glad att vi har fått kontakt igen och att hon återigen finns i min närhet både mentalt och geografiskt. Vi hade kunnat prata hur länge som helst tror jag. Snart är det dags att ses igen, då måste vi nog ha lite flera timmar att prata =)

Med LCHF fungerar det bra tycker jag. Har väl inte gått ner mer just nu men jag antar att det beror på en viss vecka. Har en förmåga att samla på mig en del vatten då. Idag testade jag att göra en blåbärspaj med ett täcke av smör, ägg och kokos. Jättegod och den kan verkligen rekommenderas.

Imorgon har jag tänkt springa en runda, om det inte är så fruktansvärt hett vill säga. Jag klarar inte att träna när det är för varmt. Hoppas på lite svalare väder helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Hej! Ska försöka följa din resa här istället//yes4 VK

    SvaraRadera