söndag 29 april 2012

Varför???

Varför gör jag alltid samma misstag??? Har återigen börjat baka bröd alltför sent på kvällen. Har precis fått in det i ugnen så det lär ju ta ett tag innan det är färdigt. Tur att jag inte har så mycket planerat imorgon. Imorgon är det ju då Valborg. Tyvärr tänder de elden alldeles för sent för att vi ska kunna gå dit. Dottern lägger sig vid 19 och alltsammans börjar vid 20 så vi får väl vänta tills nästa år. Får bli lite familjemys hemma istället. För övrigt är veckan ganska uppbokad för en gångs skull. På tisdag blir det fika med bästa kompisen och hennes familj. Torsdag är det dags för fika igen, denna gången med en kompis jag inte träffat på ganska många år, ska bli så kul!!! På fredag ska vi på marknad och helgen blir det nog mest mys tror jag. Hoppas på bra väder så det blir lite grillat. Måste passa på att skryta lite med mig själv också. Har verkligen kommit igång med träningen nu. Denna veckan har jag sprungit 3 gånger och det är jag sjukt nöjd med. Avsikten är att vara lika flitig veckan som kommer. Imorgon är det dags för vägning igen och jag hoppas att det blir ett minus. Har skött mig väldigt bra med kosten den här veckan och det märks på mitt sockersug. Det är inte alls lite stort som förut och jag har blivit så mycket bättre på att hantera det när det väl kommer. Hoppas alla mina läsare får en bra Valborg! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar