söndag 1 april 2012

Skärpning!

Har suttit och funderat lite på hur jag vill lägga upp "projekt viktminskning". Jag har kört fast lite. Har egentligen gått ner varje vecka men jag känner att jag kan bättre än vad jag har presterat. Visst har jag haft otur med sjukdomar och inte kunnat träna men maten måste jag skärpa mig med! Jag kommer ta en vecka i taget och nästa vecka är det följande som gäller:

  • äta mer frukt och grönsaker
  • inte hoppa över några måltider
  • hålla mig låååååångt borta från alla sötsaker
När det gäller träningen så kommer det nästan bli att börja om från början eftersom det var så längesen jag tränade. Tyvärr har jag inte kunnat påverka det med tanke på sjukdomar men nu är jag på bättringsvägen och ska försöka komma igång med promenader i veckan. Lika bra att tag det lugnt och inte stressa igång någonting. 

Hur ser er vecka ut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar