söndag 15 april 2012

Förbereder mig för nyttiga veckan!

Jag har valt att kalla nästa vecka för nyttiga veckan. Det är då jag bara ska äta nyttig mat och träna om förkylningen vill släppa. Har suttit och gjort en matlista nu. Wow vad många goda nyttiga recept det finns om man börjar leta. Har lust att prova alla på en gång =) En sak jag har ätit nu i helgen som är så himla gott är fruktsallad, det ska jag börja göra mycket oftare. Perfekt för hela familjen! Det var lite om mina matmål för nästa vecka. Som sagt är jag fortfarande förkyld och har därför inte satt upp några mål med träningen utan kommer vänta ytterligare en vecka. Däremot ska jag ut på lite promenader, det funkar trots förkylning. Är livrädd för att träna när jag är sjuk för jag har tyvärr varit med om en otäck sak när det gäller sånt. Livet kan vara väldigt skört och det är inte värt risken att träna om du inte är frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar