måndag 9 april 2012

Sista gången nu...

Nu är det f-n ta mig sista gången jag börjar mitt nya liv. Vägde mig idag och det var ingen rolig syn. Hade gått upp lite som jag misstänkte men det var ju väntat så jag borde inte bli besviken. Men jag är det, på mig själv och på att jag inte har någon karaktär. Ibland tror jag att det är meningen att jag ska vara en tjockis hela livet men jag vill inte det!!! Därför har jag i helgen satt ihop en plan för hur jag ska lyckas. Man kan ju fråga sig varför jag ska lyckas den här gången när jag inte har gjort det innan men jag kan säga så här. Min vilja är starkare än någonsin och jag har ju världens bästa morot. När jag har gått ner det jag vill kommer vi försöka skaffa ett barn till och med tanke på hur mycket jag längtar efter ett barn till borde det gå som en dans. Ja, nu ska det verkligen gå!!! Heja mig!

Vill också passa på att tacka för era fina mail och all pepp ni skickar till mig. Ni anar inte hur mycket det betyder! TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar