lördag 7 april 2012

Godisets högtid!

Sitter här omringad av påskgodis, det är verkligen godisets högtid nu! Jag tycker att jag är ganska duktig på att stå emot frestelsen men lite har jag allt ätit. Har börjat lite med att strukturera upp min viktminskning. Tur att ingen ser vad jag gör för jag har ätit godis samtidigt som jag har planerat =) Lyckat, not! Efter påsk drar jag igång mitt nya liv vare sig jag vill eller inte för nu är det hög tid för beach 2012, eller jag borde kanske säga 2013...

Imorgon fortsätter vi påskmyset då svärmor och svärfar kommer hit. Ska bli himla kul för det var ett tag sen vi sågs. Nu hoppas vi bara på en god natts sömn. Dottern har varit vaken flera timmar varje natt nu i nästan en vecka och det tar på krafterna vill jag lova. Vet inte varför det har blivit så men jag hoppas det är en fas som går över snabbt för ingen orkar ha det så här alltför länge. Antagligen är det ett utvecklingsssprång hon är i för vi märker hur mycket det händer med henne varje dag nu. Så kul att se henne utvecklas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar