fredag 27 april 2012

Helg igen!

Herregud vad veckorna går fort! Tycker inte att jag hänger med längre. Idag har jag i alla fall hunnit med hur mycket som helst känns det som. Började med storhandling på förmiddagen, sen hem och göra egen müsli. Den blev faktiskt riktigt bra. Hur enkelt som helst att göra. Efter det så sprang jag 6 km, så skönt att vara igång på riktigt. Det gick inte särskilt snabbt men jag gjorde det och jag är stolt över mig själv. Det kan ingen ta ifrån mig =) Nu ikväll har det bara varit mys med dottern innan det var dags för henne att sova. Tror minsann att jag stannar i soffan resten av kvällen, har inget mer jag måste göra idag. Imorgon blir det eventuellt en runda till min bror och hans familj. Nu hänger det bara på att deras son inte ska bli mer förkyld än vad han är. Vi har inte lust att bli sjuka igen, nu har vi haft vårt! Hoppas verkligen det blir av för trots att vi bor så nära varandra så träffas vi inte så ofta som vi borde. Det ska vi bli bättre på! Vad ska ni hitta på i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar