tisdag 7 augusti 2012

I väntans tider...

Ja inte jag då utan min bästa kompis! Hon ska föda vilken dag som helst så nu är allt bara en lång väntan! Det är inte utan att man blir sugen på en liten till men det får vänta. Först ska jag gå ner i vikt! Och ju längre tid det tar, desto längre tid tar det innan vi kan skaffa en till. Lika bra att ta tag i det här nu då en gång för alla. Blir riktigt pepp bara jag tänker tanken. Har mina funderingar på att springa en runda idag också, får se vad tiden räcker till. Håller på att planera mina lektioner som bäst, har tjuvstartat lite med jobbet. Det är inget jag får betalt för utan jag gör det för att inte behöva ha allt nästa vecka. Jag har världens bästa sambo som låter mig ta den tid jag behöver till jobbet den här veckan medan han roar dottern. Älskar honom! Kommer inte orka sitta hela dagen så det får nog bli en tur i spåret sen ändå =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar