måndag 13 augusti 2012

Första dagen avklarad!

Då har man jobbat sin första dag på två år! Det var nästan så jag hade glömt hur man ställde klockan, har ju inte behövt göra det på två år som sagt. Trodde att jag skulle få dåligt med sömn i natt men jag sov som en stock. Dock vaknade jag en liten stund innan klockan skulle ringa men vad gör väl det. Jag kom ju upp i tid i alla fall =) Dagen på jobbet har varit jättebra. All personal är supertrevlig och jag har börjat installera mig på mitt arbetsrum idag. Inte alla lärare som har ett eget rum, lite lyxigt faktiskt. Känns som om jag kommer trivas väldigt bra här! Dottern har haft sin första dags på dagis idag. Hennes pappa tar inskolningen. Det hade gått jättebra men visst känns det konstigt att hon helt plötsligt är dagistjej. Lika bra att vänja sig tror jag! Imorgon börjar jag inte förrän efter lunch så då får jag också följa med på inskolningen en stund. Ska bli kul att se vad hon har för sig.

Idag var det ett bra minus på vågen. Känns bra. Sprang några gånger förra veckan och tänkte lite på vad jag stoppade i mig och det gav resultat. Skönt!

Dags att sjunka ner i soffan nu! Är heeeelt slut efter dagen!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar