tisdag 21 augusti 2012

Längesen nu!

Oj vad längesen det är jag skrev. Har haft fullt upp med nya jobbet och sen umgås med familjen på kvällarna. Jag trivs som bara den på jobbet, har aldrig trivts så bra på ett jobb innan. Är så lyckligt lottad att dom valde att anställa just mig. Allt är högt i tak och det är inga konstigheter. Helt lovely!

Dottern är inne på andra veckan av inskolningen. Det är ömsom vin och ömsom vatten. Hon är lite ledsen emellanåt men vi tar det lugnt. Min sambo har ju inget jobb för tillfället så vi behöver inte stressa med hennes inskolning vilket känns skönt. På fredag när jag är ledig är det min tur att följa med. Ska bli kul att se vad hon har för sig om dagarna.

Träning har det tyvärr inte blivit mycket av senaste veckan men det ska bli ändring på det. Jag har varit så himla trött om kvällarna så det har helt enkelt inte blivit av. Nästa vecka när jag är lite mer varm i kläderna ska jag nog kunna klämma in lite träningspass också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar