måndag 6 augusti 2012

Bra dag!

Idag är jag nöjd! Har fått så mycket gjort och inte ätit godis på hela dagen. Heja mig! Har precis fryst in 3 liter krusbär så nu är frysen full med olika bär: jordgubbar, hallon, rabarber, krusbär och blåbär. Mums! Har faktiskt lite frysta hallon i en skål här nu, riktigt gott som snacks så här på kvällen. Dessutom ett väldigt nyttigt snacks =)

Lyckades även ta mig ut på en löparrunda idag. Det blev ca 4,5 km. Använder mig av Sportstracker när jag är ute och springer och den brukar funka prickfritt men idag var det bara tiden som registrerades. Fick mäta upp sträckan i efterhand på Eniro. Tänk, jag har nästan uppfyllt halva mitt mål redan idag! Nöjd!

Idag ringde min chef också och pratade lite om mitt nya jobb. Känns riktigt bra tycker jag och jag är väldigt motiverad och det ska bli jätteskoj. Chefen verkar också vara riktigt bra så detta blir nog kanon!

Dags för en balja te nu! Hoppas ni har haft en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar