söndag 11 november 2012

Kalkon som blev kanon!

Hej och hallå! Då var det söndag igen. Känns som om jag bara skriver på söndagar nu för tiden. Vet inte vad jag pysslar med i veckorna eftersom det inte blir några inlägg då men jag har väl helt enkelt fullt upp med annat.

Den här helgen har gått lika snabbt som alla andra. Dottern har träffat sin kusin en hel del och det har busats vill jag lova =) Idag träffades allihop hos mina föräldrar och åt en underbar kalkonmiddag. Så gott! Det var inte mycket kvar på faten när vi hade ätit färdigt.

Imorgon är det dags för jobb på bästa jobbet igen. Känns så skönt när man längtar till jobbet, ett bra tecken på att man trivs! Ångrar inte en sekund att jag tackade ja till det här jobbet. Imorgon är det även dags för dottern att gå till dagis igen. Vi har haft henne hemma en vecka nu eftersom det har varit så mycket magsjuka där. Sambon är ju arbetslös så då funkar det ju att ha henne hemma. Man vill ju inte utsätta henne för magsjuke-baciller i onödan. Nu håller vi tummarna för att det inte är så många baciller kvar på dagis. Vi slipper helst den sjukdomen!

Målen för veckan som kommer blir att fortsätta med promenaderna, det är så skönt att komma ut och rensa huvudet lite. Det har fungerat lite som terapi nu för mig för det har varit lite mycket som hänt privat och jag har inte varit på mitt bästa humör. Det är jobbigt att inte kunna sluta grubbla på vissa saker. Hoppas allt kommer ordna sig bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar